CLICA 1.2
Implementing Cisco Collaboration ApplicationsTyp: Szkolenie z instruktorem w jęz. polskim
Czas trwania (dni): 5
Instruktor: Jacek Szewczyk CCIE
Cena: 9000 PLN netto
Szkolenie Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) uczy wiedzy i umiejętności potrzebnych do konfigurowania i rozwiązywania problemów z Single Sign-On (SSO), Cisco Unity Connection i Cisco Unity Express, a także aplikacjami klienckimi. Tematy obejmują usprawnianie procedur komunikacyjnych, wzmacnianie środków zgodności oraz ulepszanie systemów i urządzeń komunikacyjnych. Szkolenie to zapewnia również 40 kredytów edukacyjnych na potrzeby recertyfikacji.
Jak skorzystasz na szkoleniu
To szkolenie pomoże ci:
- Nauczyć się wdrażać i rozwiązywać problemy z pocztą głosową i rozwiązaniami IVR z użyciem Cisco Unity Connection i Cisco Unity Express.
- Przygotować się do egzaminu 300-810 CLICA.
Kto powinien się zapisać
- Inżynierowie ds. współpracy.
- Administratorzy ds. współpracy.
Cele szkolenia
Po ukończeniu tego szkolenia będziesz w stanie:
- Konfigurować integrację Cisco Unity Connection.
- Konfigurować i rozwiązywać problemy z Cisco Unity Connection i handlerami połączeń Cisco Unity Connection.
- Konfigurować i rozwiązywać problemy z Cisco Unity Express.
- Opisać SSO dla aplikacji Cisco Unified Communications.
- Opisać, jak Cisco Jabber i Cisco Unified Communications Manager IM i Presence są zintegrowane z innymi aplikacjami Cisco lub firm trzecich.
- Dostosowywać funkcjonalność Cisco Unified Communications Manager IM i Presence oraz Cisco Jabber.
- Konfigurować i rozwiązywać problemy z pokojami czatu i archiwizacją wiadomości.
- Rozwiązywać problemy z Cisco Jabber oraz Cisco Unified Communications Manager IM i Presence.
- Zintegrować Cisco Unified Attendant Console Advanced z Cisco Unified Communications Manager oraz serwerem Cisco Unified Communications Manager IM & Presence.
- Konfigurować nagrywanie i monitorowanie rozmów.
Wymagania wstępne
Przed przystąpieniem do tego szkolenia, powinieneś posiadać:
- Podstawową wiedzę na temat technologii sieciowych.
- Podstawową wiedzę na temat głosu i wideo.
- Doświadczenie w pracy z Cisco Unified Communications Manager, w tym w zakresie planu wybierania jednostanowiskowego, jednej bramki PSTN oraz łączy SIP.
Plan szkolenia
- Moduł 1: Integracja Cisco Unity Connection.
- Moduł 2: Handlery połączeń Cisco Unity Connection.
- Moduł 3: Rozwiązywanie problemów z Cisco Unity Connection.
- Moduł 4: SSO dla aplikacji Cisco Unified Communications.
- Moduł 5: Cisco IM i Presence oraz wiadomości w chmurze.
- Moduł 6: Dostosowywanie Cisco IM i Presence oraz Jabber.
- Moduł 7: Archiwizowanie wiadomości w Cisco IM i Presence.
- Moduł 8: Rozwiązywanie problemów z aplikacją Webex.
- Moduł 9: Cisco Unified Attendant Console.
- Moduł 10: Nagrywanie i monitorowanie rozmów.
Plan laboratorium
- Discovery 1: Integracja i konfiguracja Cisco Unity Connection.
- Discovery 2: Konfiguracja handlerów połączeń Cisco Unity Connection.
- Discovery 3: Wdrożenie zapobiegania oszustwom związanym z opłatami za połączenia.
- Discovery 4: Rozwiązywanie problemów z handlerami połączeń Cisco Unity Connection.
- Discovery 5: Rozwiązywanie problemów z Cisco Unity Connection.
- Discovery 6: Konfiguracja wysokiej dostępności Cisco Unified Communications Manager IM i Presence.
- Discovery 7: Wdrożenie Cisco Jabber.
- Discovery 8: Konfiguracja scentralizowanego Cisco Unified Communications Manager IM i Presence.
- Discovery 9: Konfiguracja funkcji usług Cisco Unified Communications Manager IM i Presence.
- Discovery 10: Włączenie archiwizowania wiadomości i pokojów czatu.
- Discovery 11: Rozwiązywanie problemów z połączeniem bazy danych Cisco Unified Communications IM i Presence.
- Discovery 12: Integracja Cisco Unified Attendant Console Advanced.
- Discovery 13: Wdrożenie nagrywania i monitorowania rozmów z użyciem rozwiązania opartego na SPAN.
- Discovery 14: Wdrożenie nagrywania i monitorowania rozmów w Cisco Unified Communications Manager.