Szkolenia i certyfikaty CISCO

Unikalne połączenie szerokiej wiedzy i praktyki inżynierskiej.
Ucz się bezpośrednio od najlepszych wykładowców.

Nagrody dla instruktorów CISCO

Nasi instruktorzy kolejny rok z rzędu zostali wyróżnieni przez Cisco.

Jacek Szewczyk otrzymał nagrodę The Distinguished Instructor Award
jako jeden z trzydziestu najbardziej wpływowych instruktorów na całym świecie,
którzy edukują na najwyższym poziomie w wielu dziedzinach Cisco.
Jacek prowadzi szkolenia z Enterprise Networking, Service Provider i Collaboration.

Marcin Gorol otrzymał nagrodę Instructor Excellence Award w dziedzinie Security.

Dodam że naszemu trzeciemu instruktorowi też niczego nie brakuje.
Łukasz Daczkowski szkoli z technologii Enterprise Wireless.

Recertyfikacja CISCO

Biorąc udział w szkoleniach certyfikowanych Cisco w naszym ośrodku zbierasz punkty w programie Cisco Continuing Education.

Już dwa ukończone szkolenia uprawniają do przedłużenia certyfikacji na poziomie CCNP oraz CCIE.
Więcej szczegółów na stronie Cisco Continuing Education

Cisco Learning Credits (CLC)

Kredyty szkoleniowe CLC wróciły do gry i znów możesz płacić za szkolenia u wybranych Partnerów Szkoleniowych. Zapłacisz również w naszym ośrodku.

Więcej szczegółów na stronie Cisco Learning Credits

najbliższe szkolenia

25.11.2024 - 29.11.2024

SCOR (nowa wersja) - Implementing and Operating Cisco Security Core Technologies


25.11.2024 - 29.11.2024

WLFNDU - Understanding Cisco Wireless Foundations


02.12.2024 - 06.12.2024

ENCOR - Implementing Cisco Enterprise Network Core Technologies


Zobacz wszystkie

najbliższe szkolenia

Zobacz wszystkie

CLICA 1.2

Implementing Cisco Collaboration Applications
Termin:

od do

Cena: PLN netto

Lokalizacja:

Zdalne

Rejestracja on-line Formularz kontaktowy

Typ: Szkolenie z instruktorem w jęz. polskim

Czas trwania (dni): 5

Instruktor: Jacek Szewczyk CCIE

Cena: 9000 PLN netto

Szkolenie Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) uczy wiedzy i umiejętności potrzebnych do konfigurowania i rozwiązywania problemów z Single Sign-On (SSO), Cisco Unity Connection i Cisco Unity Express, a także aplikacjami klienckimi. Tematy obejmują usprawnianie procedur komunikacyjnych, wzmacnianie środków zgodności oraz ulepszanie systemów i urządzeń komunikacyjnych. Szkolenie to zapewnia również 40 kredytów edukacyjnych na potrzeby recertyfikacji.

Jak skorzystasz na szkoleniu

To szkolenie pomoże ci:

  • Nauczyć się wdrażać i rozwiązywać problemy z pocztą głosową i rozwiązaniami IVR z użyciem Cisco Unity Connection i Cisco Unity Express.
  • Przygotować się do egzaminu 300-810 CLICA.

Kto powinien się zapisać

  • Inżynierowie ds. współpracy.
  • Administratorzy ds. współpracy.

Cele szkolenia

Po ukończeniu tego szkolenia będziesz w stanie:

  • Konfigurować integrację Cisco Unity Connection.
  • Konfigurować i rozwiązywać problemy z Cisco Unity Connection i handlerami połączeń Cisco Unity Connection.
  • Konfigurować i rozwiązywać problemy z Cisco Unity Express.
  • Opisać SSO dla aplikacji Cisco Unified Communications.
  • Opisać, jak Cisco Jabber i Cisco Unified Communications Manager IM i Presence są zintegrowane z innymi aplikacjami Cisco lub firm trzecich.
  • Dostosowywać funkcjonalność Cisco Unified Communications Manager IM i Presence oraz Cisco Jabber.
  • Konfigurować i rozwiązywać problemy z pokojami czatu i archiwizacją wiadomości.
  • Rozwiązywać problemy z Cisco Jabber oraz Cisco Unified Communications Manager IM i Presence.
  • Zintegrować Cisco Unified Attendant Console Advanced z Cisco Unified Communications Manager oraz serwerem Cisco Unified Communications Manager IM & Presence.
  • Konfigurować nagrywanie i monitorowanie rozmów.

Wymagania wstępne

Przed przystąpieniem do tego szkolenia, powinieneś posiadać:

  • Podstawową wiedzę na temat technologii sieciowych.
  • Podstawową wiedzę na temat głosu i wideo.
  • Doświadczenie w pracy z Cisco Unified Communications Manager, w tym w zakresie planu wybierania jednostanowiskowego, jednej bramki PSTN oraz łączy SIP.

Plan szkolenia

  • Moduł 1: Integracja Cisco Unity Connection.
  • Moduł 2: Handlery połączeń Cisco Unity Connection.
  • Moduł 3: Rozwiązywanie problemów z Cisco Unity Connection.
  • Moduł 4: SSO dla aplikacji Cisco Unified Communications.
  • Moduł 5: Cisco IM i Presence oraz wiadomości w chmurze.
  • Moduł 6: Dostosowywanie Cisco IM i Presence oraz Jabber.
  • Moduł 7: Archiwizowanie wiadomości w Cisco IM i Presence.
  • Moduł 8: Rozwiązywanie problemów z aplikacją Webex.
  • Moduł 9: Cisco Unified Attendant Console.
  • Moduł 10: Nagrywanie i monitorowanie rozmów.

Plan laboratorium

  • Discovery 1: Integracja i konfiguracja Cisco Unity Connection.
  • Discovery 2: Konfiguracja handlerów połączeń Cisco Unity Connection.
  • Discovery 3: Wdrożenie zapobiegania oszustwom związanym z opłatami za połączenia.
  • Discovery 4: Rozwiązywanie problemów z handlerami połączeń Cisco Unity Connection.
  • Discovery 5: Rozwiązywanie problemów z Cisco Unity Connection.
  • Discovery 6: Konfiguracja wysokiej dostępności Cisco Unified Communications Manager IM i Presence.
  • Discovery 7: Wdrożenie Cisco Jabber.
  • Discovery 8: Konfiguracja scentralizowanego Cisco Unified Communications Manager IM i Presence.
  • Discovery 9: Konfiguracja funkcji usług Cisco Unified Communications Manager IM i Presence.
  • Discovery 10: Włączenie archiwizowania wiadomości i pokojów czatu.
  • Discovery 11: Rozwiązywanie problemów z połączeniem bazy danych Cisco Unified Communications IM i Presence.
  • Discovery 12: Integracja Cisco Unified Attendant Console Advanced.
  • Discovery 13: Wdrożenie nagrywania i monitorowania rozmów z użyciem rozwiązania opartego na SPAN.
  • Discovery 14: Wdrożenie nagrywania i monitorowania rozmów w Cisco Unified Communications Manager.