Mamy nową stronę internetową!

Przygotowaliśmy dla Ciebie nowy serwis – sprawdź wszystkie zmiany

trecom.pl/szkolenia

najbliższe szkolenia

Aktualny grafik szkoleń jest dostępny na naszej nowej stronie: trecom.pl

Zobacz wszystkie terminy

najbliższe szkolenia

Aktualny grafik szkoleń jest dostępny na naszej nowej stronie: trecom.pl

Zobacz wszystkie terminy

CLICA 1.2

Implementing Cisco Collaboration Applications

Aktualny grafik szkoleń jest dostępny na naszej nowej stronie: trecom.pl

Zobacz wszystkie terminy

Typ: Szkolenie z instruktorem w jęz. polskim

Czas trwania (dni): 5

Instruktor: Jacek Szewczyk CCIE

Cena: 7900 PLN netto

Szkolenie Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) uczy wiedzy i umiejętności potrzebnych do konfigurowania i rozwiązywania problemów z Single Sign-On (SSO), Cisco Unity Connection i Cisco Unity Express, a także aplikacjami klienckimi. Tematy obejmują usprawnianie procedur komunikacyjnych, wzmacnianie środków zgodności oraz ulepszanie systemów i urządzeń komunikacyjnych. Szkolenie to zapewnia również 40 kredytów edukacyjnych na potrzeby recertyfikacji.

Jak skorzystasz na szkoleniu

To szkolenie pomoże ci:

  • Nauczyć się wdrażać i rozwiązywać problemy z pocztą głosową i rozwiązaniami IVR z użyciem Cisco Unity Connection i Cisco Unity Express.
  • Przygotować się do egzaminu 300-810 CLICA.

Kto powinien się zapisać

  • Inżynierowie ds. współpracy.
  • Administratorzy ds. współpracy.

Cele szkolenia

Po ukończeniu tego szkolenia będziesz w stanie:

  • Konfigurować integrację Cisco Unity Connection.
  • Konfigurować i rozwiązywać problemy z Cisco Unity Connection i handlerami połączeń Cisco Unity Connection.
  • Konfigurować i rozwiązywać problemy z Cisco Unity Express.
  • Opisać SSO dla aplikacji Cisco Unified Communications.
  • Opisać, jak Cisco Jabber i Cisco Unified Communications Manager IM i Presence są zintegrowane z innymi aplikacjami Cisco lub firm trzecich.
  • Dostosowywać funkcjonalność Cisco Unified Communications Manager IM i Presence oraz Cisco Jabber.
  • Konfigurować i rozwiązywać problemy z pokojami czatu i archiwizacją wiadomości.
  • Rozwiązywać problemy z Cisco Jabber oraz Cisco Unified Communications Manager IM i Presence.
  • Zintegrować Cisco Unified Attendant Console Advanced z Cisco Unified Communications Manager oraz serwerem Cisco Unified Communications Manager IM & Presence.
  • Konfigurować nagrywanie i monitorowanie rozmów.

Wymagania wstępne

Przed przystąpieniem do tego szkolenia, powinieneś posiadać:

  • Podstawową wiedzę na temat technologii sieciowych.
  • Podstawową wiedzę na temat głosu i wideo.
  • Doświadczenie w pracy z Cisco Unified Communications Manager, w tym w zakresie planu wybierania jednostanowiskowego, jednej bramki PSTN oraz łączy SIP.

Plan szkolenia

  • Moduł 1: Integracja Cisco Unity Connection.
  • Moduł 2: Handlery połączeń Cisco Unity Connection.
  • Moduł 3: Rozwiązywanie problemów z Cisco Unity Connection.
  • Moduł 4: SSO dla aplikacji Cisco Unified Communications.
  • Moduł 5: Cisco IM i Presence oraz wiadomości w chmurze.
  • Moduł 6: Dostosowywanie Cisco IM i Presence oraz Jabber.
  • Moduł 7: Archiwizowanie wiadomości w Cisco IM i Presence.
  • Moduł 8: Rozwiązywanie problemów z aplikacją Webex.
  • Moduł 9: Cisco Unified Attendant Console.
  • Moduł 10: Nagrywanie i monitorowanie rozmów.

Plan laboratorium

  • Discovery 1: Integracja i konfiguracja Cisco Unity Connection.
  • Discovery 2: Konfiguracja handlerów połączeń Cisco Unity Connection.
  • Discovery 3: Wdrożenie zapobiegania oszustwom związanym z opłatami za połączenia.
  • Discovery 4: Rozwiązywanie problemów z handlerami połączeń Cisco Unity Connection.
  • Discovery 5: Rozwiązywanie problemów z Cisco Unity Connection.
  • Discovery 6: Konfiguracja wysokiej dostępności Cisco Unified Communications Manager IM i Presence.
  • Discovery 7: Wdrożenie Cisco Jabber.
  • Discovery 8: Konfiguracja scentralizowanego Cisco Unified Communications Manager IM i Presence.
  • Discovery 9: Konfiguracja funkcji usług Cisco Unified Communications Manager IM i Presence.
  • Discovery 10: Włączenie archiwizowania wiadomości i pokojów czatu.
  • Discovery 11: Rozwiązywanie problemów z połączeniem bazy danych Cisco Unified Communications IM i Presence.
  • Discovery 12: Integracja Cisco Unified Attendant Console Advanced.
  • Discovery 13: Wdrożenie nagrywania i monitorowania rozmów z użyciem rozwiązania opartego na SPAN.
  • Discovery 14: Wdrożenie nagrywania i monitorowania rozmów w Cisco Unified Communications Manager.