Szkolenia i certyfikaty CISCO

Unikalne połączenie szerokiej wiedzy i praktyki inżynierskiej.
Ucz się bezpośrednio od najlepszych wykładowców.

Nagrody dla instruktorów CISCO

Nasi instruktorzy poraz kolejny zostali wyróżnieni przez Cisco.

Jacek Szewczyk otrzymał nagrodę The Distinguished Instructor Award
jako jeden z trzydziestu najbardziej wpływowych instruktorów na całym świecie,
którzy edukują na najwyższym poziomie w wielu dziedzinach Cisco.
Jacek prowadzi szkolenia z Enterprise Networking, Service Provider i Collaboration.

Marcin Gorol otrzymał nagrodę Instructor Excellence Award w dziedzinie Security.

Dodam że naszemu trzeciemu instruktorowi też niczego nie brakuje.
Łukasz Daczkowski szkoli z technologii Enterprise Wireless.

Recertyfikacja CISCO

Biorąc udział w szkoleniach certyfikowanych Cisco w naszym ośrodku zbierasz punkty w programie Cisco Continuing Education.

Już dwa odbyte szkolenia uprawniają do przedłużenia certyfikacji na poziomie CCNP oraz CCIE.
Więcej szczegółów na stronie Cisco Continuing Education

Cisco Learning Credits

Kredyty szkoleniowe CLC wróciły do łask i znów możesz płacić za szkolenia u wybranych Partnerów Szkoleniowych. Zapłacisz również w naszym ośrodku.

Więcej szczegółów na stronie Cisco Learning Credits

najbliższe szkolenia

20.05.2024 - 24.05.2024

ENWLSI - Implementing Cisco Enterprise Wireless Networks


03.06.2024 - 07.06.2024

SFWIPF (NEW) - Fundamentals of Cisco Firewall Threat Defense and Intrusion Prevention


03.06.2024 - 07.06.2024

MPLS - Implementing Cisco MPLS


Zobacz wszystkie

najbliższe szkolenia

Zobacz wszystkie

CIPTV1 v1.0

Implementing Cisco IP Telephony & Video, Part 1

Typ: Szkolenie z instruktorem

Czas trwania (dni): 5

Wymagania od uczestnika: Szkolenia CICD oraz CIVND2

Do certyfikacji: CCNP Collaboration

O czym jest:

Szkolenie przewidziane dla administratorów środowiska telefinii IP i rozwiązań wideo firmy Cisco Systems. Część 1 skupia się na zapoznaniu administratora od podstaw z funkcjonowaniem głównej aplikacji serwerowej do zarządzania: CUCM (Cisco Unified Communications Manager) w wersji 10.x. Prezentuje się konfigurację klastra, instalację terminali, tworzeniem planu routingu telefonicznego oraz restrykcji. Ponadto, uczymy się jak zarządzań zasobami medialnymi oraz systemem do obsługi wideo: TelePresence MSE 8000 i TelePresence Conductor. Nie zapomniano wprowadzić do programu elementów obsługi jakości dla ruchu głosowego i wideo (QoS).

Program:

  1. Wstęp do Cisco Unified Communications Manager
    1. Opis architektury, komponentów CUCM, modeli projektowych i opcji redundancji
    2. Wstępna konfiguracja systemu CUCM
    3. Wdrożenie urządzeń końcowych i konta użytkowników
    4. Usługi dla telefonów IP
  2. Plan routingu i wdrożenie jednej lokalizacji (On-net Calling)
    1. Opis komponentów w planie routingu
    2. Wdrożenie obsługi telefonów IP i routing
    3. Uprawnienia do wykonywania połączeń
    4. Zapewnienie obsługi połączeń (Hunt Groups)
  3. Plan routingu i wdrożenie jednej lokalizacji (Off-net Calling)
    1. Wymagania dla połączeń zewnętrznych
    2. Wdrożenie bramek MGCP dla połączeń z operatorem
    3. Opis bramek H.323 i SIP
    4. Wdrożenie bramki H.323 dla połączeń zewnętrznych
    5. Opis rozwiązania CUBE (Border Element)
    6. Wykorzystanie CUBE dla połączeń zewnętrznych przy użyciu SIP
    7. Używanie CUBE dla URI Dialing
    8. Opis wymiany danych o planie routingu
  4. Zasoby medialne
    1. Opis zasobów medialnych w systemie CUCM
    2. Implementacja zasobów: Annunciator i MOH
    3. Implementacja MTP
  5. Konferencje audio i wideo
    1. Opis urządzeń i ich funkcje
    2. Wdrożenie mostków konferencyjnych
    3. Opis Cisco TelePresence MSE 8000
    4. Wdrożenie serwera TelePresence
    5. Cisco TelePresence Conductor
  6. Jakość w połączeniach – Quality of Service
    1. Wymagania usług pod względem jakości
    2. Komponenty QoS i ich funkcje
    3. Wdrożenie znakowania
    4. Limitowanie ruchu (Policing, Shaping)